Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Hirscher Ski Firma

Marcel Hirscher maakt na vijf jaar rentree in de wereldbeker

Voormalig topskiƫr staat na vijf jaar voor een sensationele comeback

De in 2019 gestopte Oostenrijkse skiƫr Marcel Hirscher plant een rentree in de wereldbeker

Het is nieuws dat als een bom inslaat in de skiewereld: Marcel Hirscher, de Oostenrijkse alpine ski-legende, maakt na vijf jaar een rentree in de wereldbeker. De 35-jarige Hirscher, die in 2019 stopte met topsport, heeft aangekondigd dat hij volgend seizoen weer aan de start zal staan.

Hirscher is een van de meest succesvolle skiƫrs aller tijden. Hij won acht wereldbekertitels overall, evenals 67 wereldbekerwedstrijden. Hij is de enige skiƫr die ooit zeven keer op rij de wereldbekertitel overall won.

Hirschers rentree is een sensatie voor de skiewereld. Hij is een van de meest populaire en gerespecteerde skiƫrs van zijn generatie. Zijn terugkeer zal ongetwijfeld veel belangstelling en enthousiasme wekken.

Hirscher zei dat hij de afgelopen jaren het skiƫn gemist heeft. "Ik hou van skiƫn en ik heb het gevoel dat ik nog steeds competitief kan zijn," zei hij. "Ik ben klaar om weer te racen en ik kijk ernaar uit om te zien wat ik kan bereiken."

Hirscher zal volgend seizoen uitkomen voor het Oostenrijkse skiteam. Hij zal de komende maanden trainen en voorbereiden op zijn rentree in de wereldbeker.


Comments